vrijdag 29 juli 2011

Donder en bliksem!


Zo zeg, gisteravond ging de lucht goed los hier! Ik was met een groot deel van de groep cursisten in het centrum bij een salsabar. Een van de cursisten, Tom, heeft ervaring als dansleraar en hij had ons in het appartement het een en ander bijgebracht, wat we vervolgens wilden uitproberen 'in het echt'. We gingen dus op pad naar een salsabar waar Tom het adres van wist. Daar aangekomen bleek deze bar gesloten te zijn, maar gelukkig was er een plan B. Deze bar was wel open, en we zijn daar een paar uur geweest. Prachtig om de ervaren mensen te zien dansen, en ook leuk om zelfs een paar stapjes te wagen. Hoewel ik geen ervaring heb met salsa, was het voor mij makkelijk op te pikken door de dingen die ik nog wist van mijn stijldanslessen.
Anyway, toen we naar huis gingen, was het nog steeds heet en drukkend weer. En opeens, van het ene moment op het andere, kwam de regen met bakken uit de hemel. En dan eerder kliko's dan emmers vol. Enorme lichtflitsen, luide donder, het complete plaatje. Het was prachtig om te zien! Ik heb met twee mensen nog een tijdje op een overdekt terras gezeten, en het was echt tof om de lucht te zien. En een mooie bijkomstigheid: het is nu ook een beetje afgekoeld gelukkig. Zo, dit was op zich geen heel nuttig verhaal over de cursus of Sint Petersburg, maar omdat het gisteren zoveel indruk maakte, wilde ik het toch even delen J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten